11 mars 2012

innesyssler




Litt pics frå helga. Mor er nett komen heim frå arbeid og prinsessa har i mellomtida ordna bursdagsgave til barnehagekompis, skrive kort (med god hjelp frå pappaen) lagt nytt puslespel, tredd nydelige perler til et armebånd, teikna...etc. Kjekt å ha litt å syssle med når det  regner i bøtter og spann  h e i l e helga.

Sjekk det kjekke skapet bak, der samler vi alt av tegne og hobbyutstyr. Alt innen rekkevidde og kjekt å få skjult når det ikkje er i bruk. I midt-i-skapet prøver vi voksne og samle papir og ymse ting som ellers berre ligg og sleng. Det borteste skapet skjuler fiberinntak, masse modem og andre datadingser som er heilt greit ikkje viser, hater ledninger nemlig. Skapet skjuler i det heile tatt mykje rot, er nok det smartaste vi kunne få til i denne kroken av kjøkkenet. Trykk her om du kunne tenke deg å sjå heilheitsbilde av skapet og spisekroken.

Til neste gang; -ha det fint!
                                                                              Kristine

19 kommentarer:

Elin | Draumesidene sa...

Smart skap, og flink jente! :) Eg har nesten gått på veggane i helga, du verden for eit drittvèr!!! Håper vi alle får litt sol i veka som kjem :)

takk for fin helsing hos meg,
bukkane frå IKEA kom som postpakke til 190,-kr forresten. Laga plata sjølv.

klem,
e :)

MissMette sa...

Ser ut som dere har hatt en fin helg, kreativ og flinke dere er :) Det er litt mer enn det jeg har gjort for å si det slikt, haha... Her har jeg virkelig ikke gjort så mye, så jeg håper energien kommer sterkere tilbake nå etter helga :) Ønsker deg en fin ukestart, klem fra Mette

Marlene sa...

Kjempegreier med mye skapplass så en kan hjemme bort alt som ikke er like dekorativt. :)
Her har det vært like kjedelig vær, så mye inneaktiviteter her også. Greit å ha mye å velge i. :)

Ha en fin start på uken. KLem

Hylleblomsten sa...

De perlesettene etc. er så fine!:) Hørtes ut som en produktiv innedag. Ha en fin kveld:) Klem

sa...

Hei!
Ønsker deg en fin onsdag :)
Vil du vinne et gavekort på 300 kr fra Solstrand Interiør kan du
prøve lykken inne hos meg nå :)
Klem Anette

Livets små øyeblikk sa...

Disse settene fra Kremmerhuset er så fine som gaver, og har blitt satt like stor pris på hver gang.

Ønsker deg og dine ei fortsatt god påske,
følger deg videre og ser jeg ble nr 200:)
klem
Hanne:)

Signe sa...

Så koselig da!
Og er den boksen fra Kremmerhuset? Hmmm, tror kanskje jeg må innom der å plukke med meg noen :)

NYT siste resten av påska!
Signe

Villblomsten sa...

God med skap , som sjuler mye :-)
flott eske !!

Meg sa...

Hei,
Søkte på nettet om mørk farge på grunnmur og kom inn til deg.

Fant et bilde av siden av huset ditt etter at du har malt det mørkegrå, kan jeg bruke det på bloggen min som inspirasjon?

Har du et bilde av hele huset med den mørke grunnmuren?

Silje/whippetliv sa...

Hei Kristine!

Savner blogginga di jeg! Du er så inspirerende og flink, og trivelig :D

Håper alt går bra med deg : ))
Og, gratulerer med mars-kåring!

Jeg skal til Ålesund på hundeutstilling nå i mai faktisk. Kanskje jeg rekker å stikke innom butikken ; )

♥ Silje.

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Du er savnet :)

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Savner alle fine innleggene dine ♥

toko busana muslim murah sa...

Thanks lot for this useful article, nice post

ralfefarfars paradis sa...

Hei. Var så kjekt å se hjemmet ditt på trykk i rom123, virkelig nydelig;) Håper alt står bra til med deg. Klem

Unknown sa...

Great post It took me forever to finally come across your website. Sometimes bing makes it time consuming...Cccam Server

The Corporate Gift sa...

Nice blog, thank you so much for sharing such an amazing blog. Visit Thecorporategift for Corporate Gifts and Diwali Gifts.
Corporate Gifts

Online Front sa...

Thanks for sharing such a great information.. It really helpful to me..I always search to read the quality content and finally i found this in your post. keep it up!
Our Services:
Digital marketing Company
Seo Packages India
Website Design & Development Packages
Digital Marketing Agency

Anonym sa...

Top Website Designing Agency

Rahul Saxena sa...

best cbse boarding schools for kids in varanasi
best school of varanasi
Kuchesar Fort
wedding destination near Delhi