19 februar 2010

Heimedag!


I går tilbrakte vi dagen heime i lag eg og gojenta mi. Natta gjekk med til oppkastsjuke, vask, tørk og trøst. Lenge sidan vi he vore heime i lag berre vi to, så dagen gjekk med til masse kos, DisneyChannel, Eliaspotetgull og saft. Fer det som ho vil på sanne dager (også:) Vi gjorde i alle fall det beste ut av sjukedagen og kosa oss inne i fineveret. No har eg bestilt benken som er på det øverste bildet også, den er fra House Doctor og Live In inne i bya. Var so heldig at den stod utstilt i butikken også, var kjekt å kunne få sjå den "live". Knipsa litt bilder fra stua også, sjeldan eg er heime når det er so godt fotolys. Det gamle skatollet som står i hjørnet på stua, veit eg ikkje heilt mi arme råd med. Synest i motsetning til S at det er flott, men det kreve virkelig sin plass, meir en vi egentlig har...Bokstavane i sement som er forbokstavane våra, og den lille bambifamilien skal snart få flytte ut i gangen vår. Tenkte å freshe den litt opp i helga, kan legge ut bilder hvis det blir bra:) den er absolutt moden for oppussing så ikkje ha so høge forventninger, he he.


God helg ønsker eg deg som les den vesle bloggen min, blir veldig glad hvis du legg igjen en liten hilsen:)

4 kommentarer:

Elin | Draumesidene sa...

Hei! Flotte bilder i godt lys! Synes det skatollet var FLOTT! Men no er eg over snittet glad i antikvitetar!

Ynskjer deg og dine ei vakker helg!
Klem Elin :)

Anonym sa...

Heisan!Kjedli med sjuke barn..men men det går som regel fort over heldivis:-)Kjempeflotte benk..ser for mej kor koslig det blir med masse puter og anna stesj!!

God helg!

Nadja sa...

Ojoj Kristine! Så det ble benk på deg?? Grattis! Du finner nok en flott plass til den. Med skinnet fra jobben og masse anna lekkert blir den nok smekker!! :)
Tror mitt søskenbarn har bortimot det samme skatollet, hun har det også stående til pryd i stua. Jeg syns hvetfall ikke du skal sette det
bort!

Godhelgklem fra Nadjamora :)

Villa Remvik sa...

Nei, fader altså. He dåkke fått sjuka??? Stakkars lisjetulla! Kryssa fingrane her i gården då...tru neste ALLE i barnehagen he hatt det, så då bli det vel Noah sin tur snart?

Utrulig fin benk Kristine...vart nesten litt misunnli her ej set!
Å Skatollen syns ej passa perfekt til stua dåkka...ikkje hør på SA!
Men no lyt dåkke bli friske sopass oss kna ta oss en tur!
Ha en fine kveld da søte du!
KLEM