05 desember 2010

Julekortfotografering

I dag hadde vi fotografering på agendaen. Emilie var rask med å spøre når dama skulle komme, og då meinte ho sjølvsagt Elin . Som tydeligvis har gjort inntrykk på den vesle engelen vår, då ho var her og tok bilete til reportasje i Sunnmørsposten. Og ho hadde da også tross alt større kamera en meg, fekk eg høre:-)

Fotograferinga gjekk imidlertidig kjempebra, og eg fekk tatt masse fine bilder, så å velge ut nokre til årets julekort skal nok gå bra. Eg er ikkje akkurat tidlig ute med dette i år, menmen.... Eg skal heller vise fram mange fleire bilder litt seinere, kan ikkje vise for mykje no før korta er levert:-)

Etterkvart vart hovedpersonen litt lei av all knipsinga og hojinga til mor, så ei lita tegnestund var ei grei avslutning på det heile!

Måtte berre ta med dette. Rett før vi tok bilder, måtte det testast ut om ho klarte å fly. Hadde tross alt fått på seg vinger!  Etter iherdig vifting og et par runder i full fart rundt golvet,  innfant ho seg fort med at det ikkje gjekk an. Mor lo som vanlig:-)

Her er ei oppdatring for dei som lurer på korleis det går med rehab av fasaden.  Nye vindu til loftsetasjen står klar til å monteres opp. Når dei er på plass og takrennene kjem opp, blir det så bra så bra:-)
Nytt rekkverk på uteplassen blir det nok også til sommeren:-) ( planer har vi nok av i alle fall, hehe)

Kristine


4 kommentarer:

s h i n e d e s i g n sa...

DÅÅÅN for et nydelig gulv!!! Jeg er ikke det minste misunnelig, her jeg sitter med min gule eikeparkett ;-) Julekortbildene har vi også tatt i dag. En skikkelig utfordring å få tre små hoder i retning kamera, det ble endel hoiing her også, he he! Fin ny uke til deg.

Bird sa...

Så nusselig!! Tenker de blir glade de som får det julekortet i postkassa!!:)

by BeaTell sa...

Ej e nok en photoshop junkie ja.... I just love it! God bedring til lillesnuppa!! Går det bra me ho?

Klem

Anonym sa...

Hei!

Guri kor skjønn..artig å sjå ho i kjolen som Johanne hadde når ho var lita:-)Blir veeeldi fint huset..heilt nåkke anna med kvitt..supert!!