25 mars 2011

naturlig

Finaste og største vasen heilt i min stil, denne kjem til å få stå framme på heidersplass tenke eg!
Grov og enkel form,tidlaus og passar til det meste.
Hei alle!
Sjå kva som kom rekandes fra oven når vinden og ruskeveret var på sitt verste!
Denne måtte eg plukke med meg då eg nærmast snubla i den i mørket på veien heim frå jobb her en kveld. Skal i alle fall spare den til påska kjem og dekorere den med egg er planen. Og sidan eg ikkje rakk å kjøpe med meg litt blomster heim i dag så får denne gjere nytta så lenge. Synest den er rett så fin!

Ei fin helg til alle som er innom, og tusen hjertelig takk for alle helsinger og kommentarer, gjer det ekstra kjekt å blogge da må vete

klem

7 kommentarer:

Elin | Draumesidene sa...

Vakkert! Ynskjer meg ein slik vase/krukke :) Lekkert med naturlege element inne!

Håper helga di blir fiiin!
Kos deg med dine!

God klem, E

Anonym sa...

Lekkert!!De enkle er ofte det beste..
Ha ei fin helg..
Klem

Keiserens nye trær sa...

Fineste vasen, den har hedersplassen på bordet vårt også. Nå med tulipaner med løk, skal ta bilde i morra :)
Riktig god helg, kos deg masse!
Dekoratørklem

Fru Emma sa...

Fine bloggen! Legger meg til som følger:-)

Klem.

Lindi sa...

Naturlig er lekkert :)

Hverdagen med og uten autisme sa...

ÅÅÅÅÅÅ digga den svarte lampen din:):) og ikke minst spisestue stolene dine... Hvor har du kjøpt de?
Håper alt er bra...
Klem fra Anine

Gode ønsker sa...

Begge deler kjem frå Ikea Anine:)
Klem Kristine