04 juni 2011

små forandringer


Litt helgebilder frå ynglingsrommet, små forandringer i møbleringa gjorde stor forskjell. Godt å skifte litt om av og til. Tallerkenhylla kjøpt på loppis for en skarve 50 lapp har hatt ei pause i kjellerboda, men er igjen oppe på veggen. Nytt tøft skilt og telysholdere/drikkeglass frå Kremmerhuset matcher kvarandre fint synest eg.  Putene i stripa svart og kvitt er handla inn frå Jysk (skjeldan eg er innom der, men disse likte eg) 4 for 100,- overkommelig;) 

Fortsatt ønske om ei fin helg til du som les bloggen min!
                                      ♥

5 kommentarer:

Mamsens hus sa...

Hei :)
Fine bilder. :)
Fin talerkenhylle, og skiltet har jeg gått også tittet på ;)
Fortsatt fin helg til deg. :)

Mamma Cecilie sa...

Så fint det ble.
Hva heter blåfargen på veggen din?
Ha en god søndag

ReVinyl sa...

Nydelig! Elsker blåfargen på veggen! :)

Anne sa...

Likte så godt det bordet ditt ♥ Og de Tolixstolene står på min ønskeliste :)

Ha en fin dag videre

Klem Anne

Johanna Stålros sa...

Det är de små förändringarna som gör det! Fint. Kram Johanna