30 juli 2011

rosa base


Rosa i høgkonsentrert form. Alt rosa i heimen her, er stort sett å finne på barnerommet. Forutan blåe detaljer ellers rundt om i huset, går det i basefarger som kvitt svart og grått. Kjedelig kanskje? Tja, mulig det er fordi eg omgir meg med mykje farger gjennom jobben, så det er godt å komme heim til en litt roligere base. Men liker farger altså!

Men det viktigaste er at beboeren i rommet rives, og det kan virke slik. Aktiviteten på kjøkkenet er i allle fall til tider høg, og då er det ikkje ryddig der!


No er det absolutt ikkje første gang dette rommet er på bloggen min, laaangt derifrå.
                                          Men synest Ida Susanne med den hærlige bloggen
 si utfordring med å vise fram noko R O S A   var morsom å være med på, så dette er mitt bidrag:) Klikk på linken hvis du vil ha meir dose med rosa, masse fine innlegg der!

                                                                                 
 -med ønske om ei fortsatt fin helg,
                                                                                                            ♥ K r i s t i n e




16 kommentarer:

s h i n e d e s i g n sa...

Et nydelig barnerom! Elsker det rosa gulvet og lampene I taket, personlig og flott!

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Så herlig barnerom! Enig med kommentaren over; det rosa gulvet og de tre taklampene gjorde virkelig en forskjell!

Sommerklem

Vilmelinas liv - Ellen-Marie sa...

Dette må være verdens nydeligste jenterom -en prinsessedrøm! Liker de tre lampene i taket - originalt :)
Ja, jeg tror jeg går for en svartmalt skrivepult ja, hi-hi !!
Klem!

Unknown sa...

Rosa = elsk!!
Kan det bli nok av rosa sier jeg...?
Nei svarer jeg ;)

Johanna Stålros sa...

Älskar golvet!!!! Vilket rum för en prinsessa! kram J

Hyttehuset sa...

For eit herleg barnerom. Lekkert!

Sukkertøy for øyet sa...

FANTASTISK!!
Her snakker vi ekte prinsesserom!!!
Kan jeg spørre deg om hvor du har kjøpt teppet hen? Er det fra House doktor?

LEKKERT!!!

Klem Ida Susanne

Elin | Draumesidene sa...

Låvly! Uten tvil prinsesserom nr.1! :) Passerte huset ditt i to-tida i natt. Såg ikkje ut til at det var folk oppe??? ;) Kom frå Giske, og var nedom Blindheim. Vakre bilder du viser frå vestlandet også.

Ha ei vakker, ny veke!
God klem frå Elin :)

Vivian sa...

Dette var et såå herlig jenterom.
Stilig med lampene i taket, og det fine rosa gulvet.

Supersnuppa sa...

Jeg bare elsker dette rommet! Så gjennomført og lekkert. Kunne nok drept for dette rommet i mine yngre dager. Her i huset elsker vi råååsa!

Liker særlig godt rommet i rommet, med vindu.
Så fantastisk lekkert!
klem

Anne sa...

Så nydelig pikerom ♥ Likte også veldig godt de lampene i taket :)

Klem Anne

Jenny - supersnella sa...

så fin en blogg! Nå har jeg kost meg litt her inne :) Og føler på meg det ikke var siste gang ;)

fin ukestart til deg!
klem

Hverdagen med og uten autisme sa...

Nydelig jenterom:):):)Digger senga...er den gammel?

Kittys Paradis sa...

TAKK for at du la igjen hilsen hos meg slik at jeg fant deg! Herlig blogg. Gleder meg til å følge deg videre :)

Kristine

Øyeblikk sa...

Oj - det var jo berre lekkert! Hos oss er det så mykje testosteron at rosa har ikkje ein sjanse... Til og med kattane er av hankjønn ;) MEN eg har sneke inn lilla puter i sofaen, så kanskje kanskje...

Klem Eli

Hasigamas mamma sa...

For et herlig jenterom! Kult med rosa gulv! Digget lampene også! Helskjønt rom, rett og slett!