15 september 2011

loppesaker



Loppekupp frå helga som var. Har vore på farta så først i kveld er det beina høgt og avslapping i sofaen! Kaffi i krusa, fyr i ovnen for første gang i haust, og ei real bloggerunde står for tur:)

Stolane skal få seg en real vask og blir perfekt på barnerommet, dei er nemlig i barnestørrelse , gamle og kjempefine. Et fint funn rett og slett ♥
Settekassa skal få beholde den slitte patinaen og eg skal nok finne en plass til den ja, ikkje nokke problem! 


                                                                                                                Kristine                     


9 kommentarer:

Elin | Draumesidene sa...

Kjempefine ting! Håper du framleis sitt og kosar deg? Eg var og fekk premiar til GiveAway på Moa i går, bl.a. på Kremmerhuset :) Har planer om ein Ålesundsturnè med kamera på måndag. Men akkurat no er det feberen som råder, så eg får sjå om forma blir stigande i helga. Kjem i alle fall innom viss eg er der!

Ha ein fin fredag!
Klem E :)

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Fiiine ting!!! Slike settekasser koster 800 kr i bruktbutikker og antikkmesser, visste du det?? FINE, hvite stoler! Har noen ganske like i blå her i spisestuen min :)

Svenngården sa...

Barnestoler?? Såååå fin!
Litt av et funn, Kristine! :D

Dans på roser... sa...

Hei!
Lenge siden sist jeg kikka innom....
Masse nytt og mange inspirerende innlegg. =)
Digg.

Avdelingsleder på Kremmerhuset. Ja. Så gøy!
Stjerne i margen til deg, for en lekker butikk.
Ofte er kremmerhus-butikkene så overfylt, kaotiske og rotete, at jeg får litt vansker med å se....
Men denne butikken var ikke det. Ryddig og fin. =)

Kikker innom igjen....Kathrin.

Høytrykk sa...

Så fine ting! Stolene var kjempesøte! Loppis er moro altså, og spesielt når man gjør slike kupp.

Ha en fin fredag og fin helg!

Marianne With Nor sa...

Kjempefiiiiine ting!!! Virkelig vakker settekasse, heldiggris:-)

Ha ei fin helg!

ARKinterior sa...

Herlige loppefunn du hadde gjort-Gøy!
Strålende helg ønskes deg
Klem

Johanna Stålros sa...

Grattis till dina superfina fynd!!! kram Johanna

Signe sa...

Superfine :) Stolene trenger jo ikke maling engang!

Klem og GOD helg!
Signe