15 september 2011

loppesaker



Loppekupp frå helga som var. Har vore på farta så først i kveld er det beina høgt og avslapping i sofaen! Kaffi i krusa, fyr i ovnen for første gang i haust, og ei real bloggerunde står for tur:)

Stolane skal få seg en real vask og blir perfekt på barnerommet, dei er nemlig i barnestørrelse , gamle og kjempefine. Et fint funn rett og slett ♥
Settekassa skal få beholde den slitte patinaen og eg skal nok finne en plass til den ja, ikkje nokke problem! 


                                                                                                                Kristine                     


9 kommentarer:

Elin / Draumesidene sa...

Kjempefine ting! Håper du framleis sitt og kosar deg? Eg var og fekk premiar til GiveAway på Moa i går, bl.a. på Kremmerhuset :) Har planer om ein Ålesundsturnè med kamera på måndag. Men akkurat no er det feberen som råder, så eg får sjå om forma blir stigande i helga. Kjem i alle fall innom viss eg er der!

Ha ein fin fredag!
Klem E :)

Stine sa...

Fiiine ting!!! Slike settekasser koster 800 kr i bruktbutikker og antikkmesser, visste du det?? FINE, hvite stoler! Har noen ganske like i blå her i spisestuen min :)

Amalie sa...

Barnestoler?? Såååå fin!
Litt av et funn, Kristine! :D

Dans på roser. sa...

Hei!
Lenge siden sist jeg kikka innom....
Masse nytt og mange inspirerende innlegg. =)
Digg.

Avdelingsleder på Kremmerhuset. Ja. Så gøy!
Stjerne i margen til deg, for en lekker butikk.
Ofte er kremmerhus-butikkene så overfylt, kaotiske og rotete, at jeg får litt vansker med å se....
Men denne butikken var ikke det. Ryddig og fin. =)

Kikker innom igjen....Kathrin.

Høytrykk sa...

Så fine ting! Stolene var kjempesøte! Loppis er moro altså, og spesielt når man gjør slike kupp.

Ha en fin fredag og fin helg!

♥LYKKE♥ Marianne sa...

Kjempefiiiiine ting!!! Virkelig vakker settekasse, heldiggris:-)

Ha ei fin helg!

Almas Hus sa...

Herlige loppefunn du hadde gjort-Gøy!
Strålende helg ønskes deg
Klem

Johanna Stålros sa...

Grattis till dina superfina fynd!!! kram Johanna

Signe sa...

Superfine :) Stolene trenger jo ikke maling engang!

Klem og GOD helg!
Signe