23 oktober 2011

eg vann!




 For ei god tid tilbake var eg nemlig så heldig å vinne denne utruleg fine plakaten på give awayen inne på bloggen Retroromantikk. I pakken kom det også ei fin pute som passa perfekt i benken på barnerommet, ei fin boks,  kjøkkenhåndkle og gavekort hos Hviit. Var eg heldig eller?:)

Og no i helga fann eg endelig rette ramma til å ha på. Før har eg kjøpt makan på Skeidar til et anna bilde, men der har dei vore utseld, men jammen hadde dei ikkje samme type på Bohus! Metallramme som er heilt rett i kantane, stram i stilen - perfekt! ( ja eg er litt detaljfreak..)


Har du ikkje besøkt bloggen Retroromantikk, så må du ta turen inn HER. Liker stilen! Og så har ho så mange stilige plakater, siklesikle:)

                                                              Kristine

7 kommentarer:

H sa...

Hvilken nydelig blogg! Nydelige bilder av sukkertøy for øyet! Her kommer jeg på besøk igjen! :-)

Ønsker deg en fin ny uke!

Klem fra Hege

Supersnuppa sa...

Heldige deg!
Kjekmefin plakat som passer perfekt inn hos deg!

Liker detaljene i forrige innlegg også. Herlig med dere som får til å ta vare på sjarmen i det gamle huset! Nydelig!
klem

Heddas gode grunner sa...

Så heldig du har vært! Veldig fint bilde du vant, og så bra du fant den ramma du lette etter :)
Ønsker deg en fin ny uke!
klem

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Åå, heldiggris!! Fiiin plakat!!!

Bird sa...

Kjempefint vra det!!! Akkurat som resten av hjemmet ditt!!

Elin | Draumesidene sa...

Gratulerer! Heldigpie du! :)
Nyt veka!

Klem e

Linda sa...

Så bra at du likte plakaten, den ble kjempefin på veggen din! Og tusen takk for hyggelige ord! :-) Klem