13 januar 2010

Litt nytt!


Jaja, ekje vanskelig å sjå ken som he vore her...





Dei siste dagane har ej vore i skikkelig shoppinghumør.... I en hektisk desembermnd har eg ikkje ofra en tanke å gå på Moa og handle, utanom å handle julegaver da...:) Men no var tida inne for å fornye seg litt i klesveien, og litt nytt til heimen blir det også! Så eg knipsa nokre bilder no i kveld av "fangsten" etter en kjapp tur på Stormoa i går formiddag. Lider nok av shoppingsyndrom for ej blir alltid i superhumør når ej har kjøpt meg et nytt klesplagg, nokken som kjenner seg igjen der?
Måtte vise fram det fine smykket eg fekk med Svein Arne, laga av ei som har en kjempefin svensk interiørblogg http://www.inredningsgalen.blogspot.com/ Et fint smykke som eg sett stor pris på! Et lite hjerte som festes på skal eg også bestille hos ho, sjekk ut bloggen, fin stil.
På jobb kjem den eine fine tekstilen etter den andre opp på borda, og litt vart med meg heim i dag, for å prøve om det funker på kjøkkenet. Og ja, eg synest dei tre fargane i tekstilen e so fine i lag! Og spørsmålet er, stripa eller ensfarga rosa liftgardin til? Stripa sitteputer, grytevotter, brødkurv, og løper kan en også få, men alt det blir nok for mykje av det gode! Kan ikkje ta heilt av heller hi hi! Puter i den lekre sjøturkise fargen har vi også, dei havner nok i sofaen på stua, oppdatering vil komme:)

Klem

Ingen kommentarer: