20 februar 2011

Søndag




Joda, life is beautiful.....
....som det står på puta i soafen. Utenom i dag da, strålandes sol og fri, og min dag kunne begynne kl 15.30 når den #!"% hersens migrena slapp taket! Ja nok om det da:)

Rakk ein aldri so liten fotoseanse før sola gjekk ned og kosa meg med å knipse litt bilder av dei einaste rommet som er bloggbart, jepp nemligen;) Vasen vart denne vekas helgahandel, kjøpt med frå Kremmerhuset, og fylt med fine kvite liljer frå Mestergrønn. Digger forma på den glassvasen, så no måtte den berre bli med heim,fine ja?

Utsikta mi akkurat no. Ikkje så interessert i tvn forstås:)

Jeje, go ny veke folkens:)
klem Kristine

Psst Takk for kjekk pakke i posten tante Hilde:

2 kommentarer:

Elin | Draumesidene sa...

Flott vase! Eg var innom Kremmerhuset på Moa på fredag, og der var jammen mykje fint! Men det vart kun idèmyldring... Går på behandling oppe i øverste etg.no, så eg trur kanskje eg får ein handlesprekk når eg skal ut att på tirsdag...

Nyt veka,
og håper den migrena di
held seg borte!

Klem E :)

Supersnuppa sa...

Kjempefin vase! Og fylt med liljer blir det topp.

Hvor kommer forresten puta di fra? Den i sofaen? Ikke den med teksten, men den andre. Den med riller på midten... Stilig!

Håper du og dine får en fin uke!