09 august 2011

smak av sommer



Endelig har eg fått laga heimelaga jorbærsylte! So godt, og visste ikkje at det var så enkelt?

Renske bær, dele dei største i to, hive dei i kitche aiden, tilsette frysepulver og sukker. ( ta meir enn det som står på certopakken, minst 700 gram var rådet fra mor, da blir sylta søt og god)
La det surre å gå til der nesten ikkje er klumper igjen, voila ferdig sylte!
Vips har en sommersmak til å hente ut av frysen når hausten sett inn for fullt. Einaste minuset er vel at eg har laga alt for lite av herligheten.



Finfine oppbevaringskrukker frå Kremmerhuset. Finnes også i mindre str. Kan brukast til meir enn berre sylte desse, tørrvarer feks.. Desilitermålet i glass er så fint at det må få stå framme,akkurat no som vase!


Til slutt må eg berre få takke og bukke for så mange koselige helsinger i det siste, ekstra stas å blogge når dokke legg att så fine ord her hos meg.
                                                    
                                                                                          ♥- lig Kristine
         

9 kommentarer:

Høytrykk sa...

Det så veldig fristende ut! Fine bilder!

Johanna Stålros sa...

Åhh så gott med hemmagjord sylt! Och så fint ni har det! kram Johanna

Li/Småtingene sa...

Nam nam! Få ting som slår nyrørt jordbærsyltetøy da! Det så rett og slett deilig ut!

:-)

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Ahhh, nam nam nam!

Inredningsgalen sa...

Vad gott det ser ut och enkelt!
Jag ser gärna lite mer bilder från ert kök!

Unknown sa...

namnam jeg har også laga sånn, mmm :)
ha en fin kveld!

Signe sa...

Hjemmelaget jordbærsyltetøy er det BESTE som finns! Eller - kanskje på likt med nyrørt blåbær da :)

Klem,
Signe

Helene sa...

Ah, hjemmelaget jordbærsyltetøy er nydelig!

Dette er første gangen jeg er innom bloggen din, men jeg kommer garantert tilbake. Veldig inspirerende! Ser ut som om dere har et flott hus :)

Øyeblikk sa...

Nydelig blogg må få fine kommentarer, sånn er det med deg saken :) Såg forresten at det var nokon som anbefalte deg til Emmeline sin bloggrull, og eg er heilt enig i den!

Har aldri prøvd å laga syltetøy sjølv før, har alltid tenkt at; til neste sommar, då... Mja...

Klem ELi