09 mai 2011

tolixer...

...kom med posten! Har drømt om slike i mange år, og endelig vart to stk mine. Er noko tidlaust over dei som eg liker. Dei gamle Ikea kjøkkenstolane er gått over til å bli malerstoler, fine å stå på når eg male vegger og tak. Og det har eg gjort til gangs i heile helga. Det store gang/trapp/kontor prosjektet går framover.No begynner det å likne på noko. Vanvittig mykje jobb, det held liksom ikkje med ett strøk for at det skal bli bra;) Mykje gjenstår enno, så nokre bilder blir det ikkje heeeeilt enno!
                                             Så heller litt søndagsbilder frå kjøkkenet igjen...

(Dessuten krev det ståldisiplin å stå inne å male i det fine veret vi har hatt her i dag;)

Håper veka som kjem bringe med seg like mykje solskin!

                                                                                                                      klem  kristine

8 kommentarer:

Svenngården sa...

Oi :D
De ble dødsfine hos deg ja, grattis!!!
Stor stas å ha Tolix i hus, endelig :)

Ser senere!
Klem!

Høytrykk sa...

Gratulerer med to nye, fine stoler! De passet veldig godt inn hos dere synes jeg.

Ha en fin dag!

Vigleik sa...

Tolixene er jo en klassiker og det ble lekkert med puten på toppen. De passer liksom inn overalt:)

Ha en super dag.

by BeaTell sa...

Grattis!! Dei passa no berre superbra inn hos dokke da! :):):)

Anonym sa...

Lekkert!
Imponert over at du har malt i det nydelige været;)
Hilsen Kristine ;)

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Ah, det er noen som er HELDIGE!!! Fiine!!

Trådsnella sa...

ELSKER tolixer! Å bildene dine er nydelige! ;)
Legger meg til som følger hos deg jeg:)

Silje

Johanna Stålros sa...

Så fint du har det här på din blogg/ Johanna