23 september 2009

Drømme, drømme.....

siste interiørfunn: STORE BOKSTAVER fra Broste, i like!

slike stoler vil eg også ha på spisestua! Koselig å sitte i kjøkkenkroken din A-H og drikke kaffi:)

golvteppe i ull fra Bohus.

vegghyller tek seg godt ut på kjøkkenet til A-H.

dinna skal eg ha!



hadde eg berre hatt plass til ei slik lampe, sukk....

...ta naturen inn...

Regnet daler ned, det vil visst ingen ende ta.....Ekje anna å gjere enn å tenne lys, krype oppi sofaen, tulle rundt seg et teppe og drikke en stor kopp med varme kaffi! Hausten er ei fin tid egentlig, da kan en kose seg innendørs uten dårlig samvittighet for bedda som skulle vore luka og plenen som veks seg metershøg før vi rekk å klippe den..... og stakittgjerdet som ikkje kom opp dinna sommeren også, he he. Kvar årstid har sin sjarm, kjekt med litt variasjon egentlig. Å drøyme seg vekk litt er lov, så dette er litt inspirasonsbilder med saker og ting eg godt kunne tenke meg å fylle huset med, no når vi går mot innetid. Bilda er frå Kremmerhuset, og frå det fine huset til Ann-Helen.


2 kommentarer:

Villa Remvik sa...

Åååå...her va det mange go`bita!! Flott hus A-H he...skikkelig god smak den tausa ja!! Å veit du...nauta go te ej kjøpte med dej i dag!! Bestaste ej he smakt!!!

Anonym sa...

Hvor har du kjøpt vegghyllene? veldig fine :)