27 april 2010

Spiseplassen er på plass!

   So har vi endelig kunne tatt den nye spiseplassen i bruk. Herlig å ha luft rundt seg, før måtte vi nesten planlegge kven som skulle sette seg og røyse seg opp først...  En anna familie som har bodd i dette huset hadde tre barn, lure på korleis dei fekk plass. Men den tid er forbi, no kan vi benke oss ned og nyte et større kjøkken ja! Heilt ferdig er det absolutt ikkje, meir Ikeainnredning må til og litt på veggane mangler, men eg viser slik det er hos oss akkurat no!

Sinkbaljen er innkjøpt frå Kremmerhuset, med tanke på å ha ute i sommer. Men i kveld fekk den lov til å lage litt etterlengta sommerfølelse inne. Koselig lys når mørket kom sigande. Glasa som telysa er i kjem også frå Kremmerhuset, kjempefine synest eg! Bøtter og vannkanne i sink står også "på lager" Litt tidlig å kjøpe uteblomstrer å ha i dei enno.
-gode ønsker frå meg til deg som titter innom bloggen min 
 

8 kommentarer:

Jatte sa...

Så koselig kjøkkenet ble :))

Klem fra Jatte♥

Martes atelie` sa...

Herlig kjøkken!! Hvilket merke er verandadøren? Har lyst til å bytte ut vår...og deres var jo utrolig fin da.

Ha en fin dag hilsen Marte

Nadja sa...

Nydelig Kristine!! Det var er koselig kvelds-stemning det:)
Farven på veggen der var lekker til alt det hvite. Ser også at jeg får mer og mer lyst til å male spisestue bordet vårt....stakkars mannen min...

Sees på jobben i morgen :)

Elin | Draumesidene sa...

Nydeleg! Så inspirerande og flott! Eg berre elskar stilen din, og huset!

Ha ein fin dag!
Klem frå Elin :)

Elizabet Stilig hjem sa...

Så utrolig fint kjøkken! Veldig flotte bilder og koselig stemning!

Anonym sa...

smeikje ka flott det blei.. trur vi inviterer oss ned på litt kaffi tyting om ikkje så lenge.
du e bra kreative du tausa:) helsing ifra oss i olsvikjine, som endelig he komt seg på nett igjen!!!!!!

fruen i skogen sa...

hei kristine..blir rett misunnlig på denne spiseplassen:) kjempekoslig og så fint med verandadøra med så mye vindu..kaffi en kveld?nina:)

Anonym sa...

HEI
Så koselig og fint det ble.Likte den mørke kontrastveggen og ikke minst benken din:D Flott rom med fine verandadørere. Kan tenke meg at det er ekstra stas å være her nå.Kos dere og nyt rommet. Kristine :d