03 juli 2010

Litt meg

For ei gooooood stund sidan fekk eg ein  award frå Fjeldborgbloggen, der eg skulle fortelle litt  om meg sjølv. Awarden er ein beautiful blogger award som eg synest var koselig å få og den lyder som så:

Here is what you do when you get this award:


* link to the person who gave you the award

* share 7 things about yourself
* give the award to 7 other bloggers


Så her kjem altso litt blanda drops om meg:
 
*1: Har alltid vore fole glad i snop og godteri. Har alltid noko på lur, ja faktisk et eige godteskap på kjøkkenet! Nokon lokale som husker den smågodtbutikken som var på Møller City i Ålesund for lenge sidan, på 80-talet? Var om å gjere å plukke i full fart oppi posen før mamma sa stopp, no er det nok! Og so lure oppi to tre ekstra biter til, hi hi.
 

*2: Med tanke på punkt 1, så er eg  av den heldige sorten som kan ete akkurat det eg vil uten at noko som helst rekk å feste seg på kroppen! Trur eg skal vere glad for det;)

Her har Emiliesnuppa tegna meg! Håret er på plass, og ørene var viktig å få med.

*3: Eg har kunstutdanning. Tre år på videregåande med teikning og reklame, to år på kunstskule og tre år på kunsthøgskule i Bergen.

*4: Avslutter titt og ofte setninger med en latter. Og er gjerne den første som haukflirer av min egen humor....
*knisiknisi*

*5: Liker å ha det ryddig rundt meg, men tida strekk ikkje til lenger alltid til husarbeid, så drøymer om å ha vaskehjelp, faktisk!! Tenk å av og til få komme heim til nyvaska kvite golv....;) Friske blomster og lys er et must!


*6: Elsker kaffi, krutsterk, og MÅ ha det før eg begynner dagen!

*7: Laidback og litt bohemsk i klesveien. Skjeldan høge hælar på denne tausa her, men digger tunikaer med ei dose etnisk mønster, store smykker og sjal

Jepp, det var litt ymse om meg!
Har lyst å sende denne awarden videre til sju andre blogger som eg liker godt:


Ha ei fin helg!







3 kommentarer:

Fru Fly * Heidi sa...

Gøy lesning! Og tusen takk for at du gir den videre til meg, det setter jeg pris på! Jeg har fortalt 7 ting om meg selv to ganger før, så hvis det er greit tar jeg en annen vri. Jeg fikk denne awarden med en annen utfordring (7 ønsker), så da tar jeg den. Ha en flott helg!:) Heidi

Mayas Verden sa...

Dette var gøy lesning og TUSEN takk for awarden..Skal begynne på den i kveld tenkte jeg:)

Sommeren er allerede kommet til Ålesund!!Juhuuu:)GLEDE ♥

Nyt fineværet og GOOOOOOD helg ♥

Anonym sa...

Alltids kjekt å titte innom her. I dag ble jeg litt bedre kjent med deg :D Syns du har en god smak, forstår litt mer hvorfot ;))
Nyt sommeren her i Ålesund :D hilsen kristine