12 oktober 2010

Ny bordkledning snart!


Ja, her blir det store forandringer på utsida, endelig! Vi rekk å ta to vegger før vinteren sett inn. Snekkeren vil begynne i neste veke, hurra! Må berre få  vindua først, etter planen skal dei vere her uti neste veke! Så kom igjen Schenker i Oslo, sende sende til Møre, uansett  føre!
Heldigvis er det godver, og håper sjølvsagt det vil holde seg framover.... Det er veggane på dei to øverste bileta som skal takast no. Resten til våren, og det trengs. Vurderer lys gråe murer og utgangsdør, resten kvitt, kvitt, kvitt!(sjølv om mange meiner huset må vere raudt) Klarer heller ikkje heilt å bestemme meg for om vi skal ta samme lister rundt vindua som vi har no. Der vil eg gjerne høre om DU har gode ideer/tips. Mottas med takk!:) Har prøvd å få tak i gamle bileter av huset vårt, men har ikkje lykkes, hadde vore ok å sett korleis det var såg ut fra byrjan.

Til slutt vil eg takke for alle dei koselige kommentarane eg får på den vesle bloggen min, betyr mykje for meg, takketakk:)

Kristine

2 kommentarer:

Svenngården sa...

Spennende!!! Blir så fiint i hvitt :)
Skikkelig koselig hus altså :)

Ha en fin kveld, Kristine!
Klem!
Amalie

Anonym sa...

Go kvell!!

Blir veldig fint i kvitt..Det passa så godt på gamle hus..får litt sørlandspreg!!