25 november 2010

Amaryllis i sinkpotte



Amaryllisen trivst i vinduskarmen på stua, og liver opp utsikta, som for tida består av stillas og presenning...Gleder meg til å vise fram bilder av ferdig fasade, men blir ikkje enno, må vente til snikkerkarane er heilt ferdige først. Takrenner og vinduslister gjenstår...

Var jo ekstra tidlig ute i år med å handle inn juleblomster, og no slår dei ut i blomst også. Koselig i vinterkulda er det, og dei tek seg fint ut i sinkpottene fra Kremmerhuset.

Første søndag i advent nærmer seg veldig fort og  frihelga skal brukast til "sjæjning" i heimen, skal bli kos! 

♥ -lig fra Kristine

5 kommentarer:

Fargevandring sa...

Ha ei herlig frihelg...jeg skal også ha fri og gleder meg. Nydelig tapet jeg skimter i bakgrunnen, og digger den lampa over spisebordet:-)

Rakel sa...

Hei! =)
Du har eit nydeleg, gamalt hus du har!=)
Så fint du hadde pynta til jul...lika stilen din, og raudt til jul må ein ha! :)
Amaryllisane stod fint i pottene frå kremmerhuset...
Ha ei fin helg..kos deg i advent=)
Klem, Rakel

Elin | Draumesidene sa...

Nydeleg! :)

Klem E!

My home is my Castle sa...

Heia :)
jeg fant deg gjennom Elin :))
Nydelig blogg du har og her kommer jeg tilbake..

Ha en fin helg
Klem,kari

Svenngården sa...

Så fint Kristine! Kos deg med frilørdag og sheining i heimen, det er godt det! Så ser vi snart :)
Klem!