16 januar 2011

Kjøkken og planer!

God søndagskveld!
Håper alle har hatt ei fin helg? I dag har vore en skikkelig innedag, med regn, is og såpeglatte veier utanfor huset. Passer bra då og kose seg inne, i alle fall når vi har hatt ei lett febersjuk lita snuppe i hus i dag.
Med fare for å gjenta meg sjølv, so viser eg litt bilder som vart knipsa den lille tida dagslyset siva inn gjennom altandøra på kjøkkenet. Har ikkje so mykje nytt å komme med, utanom litt vårlige tulipaner som liver opp keramikkvasen som eg har blitt so glad i. Og katten ville gjerne vere med på moroa også:)

Kjenner for å gjere litt forandringer på en eller anna måte snart, spesielt på stua. Vanskeligaste rommet å arbeide med synest eg. Kanskje ryk spisestua bort, i alle fall blir flytta på? Kanskje blir det tv krok der i staden? Og so har eg lyst på ny sofa...! En stram vinkelsofa! Tida vil vise kva som skjer:) Ellers blir det nok snart litt nye puter og stæsj i slagbenken, og det er liiiike før eg bestiller en  svart tolix stol eller to. Nokon som har formeining om kva farge som hadde passa eigentleg? Hadde vore artig med innspel.

Ha det så bra så lenge!
Kristine


8 kommentarer:

Elin | Draumesidene sa...

Hei! Fine bilder! vakker heimen din! Eg har studert tolixar til den store gullmedalja. Fann ut at Herlighet skulle ha 2.500 (!) for ein slik. Med frakt frå andre nettbutikkar, kjem ein stol på ca.2.200. Har ikkje fått pris med Invit i Ålesund, ho dama eg snakka med, var ikkje heilt inni prisar og slikt. Må tipse meg, viss du har gode råd! Farge? Hm... Du kan jo velge det meste, sidan huset ditt er eit kvitt lerret. Velger du stål-look, vil du røffe opp litt. Mot factory. Eg synes den ubehandla er finast då. Blir litt for blank etter min smak den galvaniserte (er det rett framandord?)

Ynskjer deg og dine ei flott veke,
og god bedring til lissjemora!

Stor klem frå Elin :)

Unknown sa...

Hei på deg!

For et lekkert hjem du har. Så glad for at jeg oppdaget bloggen din i kveld! Her vil jeg komme tilbake. :) Ha en god uke!

Jennys fire vegger sa...

Lekre bilder! Nydelige tulipaner og en fin katt. :o)

Ha en fin, ny uke!
Klem Jenny

Nina B. sa...

Hei!

Kjempefint hjem dere har altså. Så deilig med den hvite basen, da kan en jo gjøre som en vil!
Likte også godt spisebordet og -stolene deres!
Ha en fin dag videre!

Hilsen Nina

Janita sa...

Hei :-)
Som en liten ekstra humørspreder når en kjem inn på kjøkkenet, ha ej villa hatt en gul og en turkis f.eks :-)

Bird sa...

Gjør ikke noe å vise frem kjøkkenet sitt når det er så innmari fint da!! Spennende å se hvordan ommøbleringen blir....!

Anonym sa...

fine bilder fra et fin-fint kjøkken!!! Enig i det en skriver over her, at gul eller turkis stol sikkert hadde vært stilig!

Haust sa...

Så fint kjøkken de har! Eg snubla tilfeldigvis over bloggen din, og her var det kjekt å vere! Eg kjem garantert tilbake! :)

Ha ein god torsdag!