14 februar 2011

Ute etter gamle eplekasser?


.....da har eg et tips i dag!
På Planatsjen kom eg tilfeldigvis over et stort bord full av gamle originale trekasser til salgs for kr 149,- Dette var da i Ålesund, no i helga. men dei har det kanskje også over heile landet? Verdt å ta turen innom å sjekke i alle fall hvis du liker denslags...( ikkje alle her i heimen som delte samme entusiasmen som meg nemlig, menmen så er han da heller ingen interiørblogger...:)


 2 stk blei med heim. Bilen vart då fullstappa av ved, mann, barn, og meg med kasse på fanget, o du syn! Eine eksemplaret står no parkert ved sidan av sofaen, med nye hjul på frå Clas,( kopierte ideen til både Den gode feen og Kjerstis lykke glatt, sidan ideen er aldeles super) Eg er strålandes fornøgde, og det burde da fleire i heimen vere, no har vi endelig ein plass å slenge  "ka-du-skal-med-alle-desse-putene!"

Klem Kristine

12 kommentarer:

Elin | Draumesidene sa...

HYYYL! Skulle reist dit no, men no er det nok stengt? ;) Treng til rommet til lillebror! Hersens rygg!!! Dei såg knakandes fine ut! :) Lekre bilder!

Stor klem!
E :)

Kerstin sa...

Takk for tips. Iler dit i morgen :)) de var kjempefine.

Unknown sa...

tusen takk for tipset!

Maliva`s verden sa...

Plantasjen i morgen....det er helt klart;o) Takk for tipset.
Maliva

Svenngården sa...

Sååå fine de var da :D
Skjønner at du fikk hjertebank av å se disse til DEN prisen!!
Hoho :D

Artig med "ka du ska med alle putene" tror det er mange som har hørt den før ;)

Ses senere!

Klem!

Jennys fire vegger sa...

Ojoj! Takk for tipset! :o) Håper de har det her også. Kassen din ble såå stili`! :-D

Ha en fin dag.
Klem Jenny

Anonym sa...

Kassa var kjempestilig!!..må berre smile når ej ser for mej den fullasta bilen og dej med kassene på fanget og et smil fra øre til øre:-))
Syns ej høre den trillandes latteren også...He he..kjekt å gjer seg sånne kupp av og til!!

Klem fra søster

Lindi sa...

Utrolig stilig, takk for tipset! ;)

Elin | Draumesidene sa...

4 er blitt mine! :) TUSEN takk for tipset! :)

Klem E

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Kjempefine kasser!!! Skikkelig fin kontrast til den hvite sofaen :)

Det brune huset sa...

Hei! Takk for hyggelig kommentar inne på bloggen min :) Første gang jeg er inne hos deg også, masse fine innlegg her og. Og ikke minst et fint hjem! Legger meg til som følger her jeg.

Klem Laila

ingunn sa...

stilige kasser!