09 september 2011

Fristelser...


..er eg omgitt av på alle kanter, høgt og lavt, inne på butikken "inni bya" (som eg liker å kalle den, tjihi;)
Det er sjølvsagt Kremmerhuset som eg er så heldig å få vere avdelingsleder for. Og jammen har det ikkje gått ett år sidan vi åpna dørene. Hurray, tida går fort! Har spretta nokre paller og snudd om nokre ganger for å få plass til alle dei fine varene som har komt. Meiner på vi fekk 80 paller berre til oppstarten?? Seinast siste veka har nye haustvarer og kule indiske puter komt på plass, og nokre få nyheter  gjorde plutselig at heile butikken blei omsnudd. Artigaste som finst er å få lage nye bord, då er trivselfaktoren høg ja!

Vi får kalle dette ei oppvarming til det som skjer neste veke. Då går turen til Lagunen i Bergen, og ny butikk skal opp og gå, hærlighærlig, gleder meg masse til å hjelpe til der!
 her kunne eg "flytta rett inn" finfine ting!
♥ ♥ ♥

Mykje av det som vises på bilda her har eg veeeldig lyst til å kjøpe med heim også. Sidan det skjer ganske lite på heimefronten med pause i alle oppussingsprosjekt,  så tenkte eg det kunne vere kjekt å vise litt inspirasjonsbilder frå butikken i staden.

Fann du noko som frista kanskje?

Finaste helga ønsker eg deg!
                                                                                       Kristine

12 kommentarer:

Helene sa...

Dere har fantastisk mye fint! Kremmerhuset er absolutt en av mine favorittbutikker :o)

God helg!

Johanna Stålros sa...

Men oj snacka om ljuvliga frestelser!!!! Tack för bilderna. Önskar dig en toppenfin helg. Kram Johanna

Anne sa...

Gjett om jeg ble fristet ja?! ;) Kremmerhuset har så mye gøy! Tror det er på tide å ta seg en tur dit...tihii ;)

Ha en fin kveld videre :)
Klem Anne

Elin | Draumesidene sa...

Sukk... Mykje fint, ja :)
Skal kanskje innom i morgen?

Klem E :)

Kristian Innkjøper sa...

Dette varmer et innkjøperhjerte, herrefred så fin butikk dere har!

DERE HAR SKJØNT ALT!

God helg-klem,

Kristian

Signe sa...

Fantastisk masse fint! Etter at jeg flyttet nordover igjen blir det mye shopping på Kremmerhuset, fineste butikken her på Sortland spør du meg :)

NYT fredagskvelden din og kos deg på loppis i morgen :)
Signe

by BeaTell sa...

Deeeeilig deilig butikk! Ej e so gla ej fe vør en del av det;) rødvinskål for dej snuppa :)

by BeaTell sa...

*vær ;)

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Åja, Kremmerhuset er en eneste stor fristelse i seg selv :) Er MYE jeg har lyst på!

Året rundt med barn sa...

Såå masse fint, sr hvor man lett kan bruke opp denne månedens inntekt :))

God søndag!

Svenngården sa...

Herlighet!! Så fin butikken er!
Gleder meg til å jobbe igjen i morgen :D

Dere har jammen stått på mens jeg var borte :)
Kos deg masse i Bergen, lykke til!!

Klem
-Amalie

Anonym sa...

Hei!Du verden så mye lekkert!Dette er en kjempekoselig blogg..koser meg med å titte innom den hver eneste dag! Akkurat nå har jeg lyst på alt i butikken!Du kan gjerne kikke innom min blogg hvis du har lyst på www.humlehagen.blogspot.com Hilsen Else Britt