05 desember 2011

en anelse jul


Andre søndag i advent er over. Og med det har litt meir av julepynten komt opp i løpet av veka som gjekk. Nytt av året er stor julestjerne frå Åhlens og minitre frå Mester Grønn. Adventskalenderen er omtrent som i fjor, og ivrige barnefingrer åpner ivrig en ny pakke  kvar morgen. Det er dempa farger, få ting og naturmaterialer som liksom fer råde litt som julepynt no.


Ute er det skikkelig stormver, og det er meldt en halv meter med snø til i morgen tidlig. Vinter`n er her!
                          Kristine

12 kommentarer:

linn sa...

nydeleg kjøkken dykk har! :)

ønsker deg ein god dag

-linn

Engel sa...

Stemningsfullt! Digger kjøkkenet ditt!Hvor har du fått tak i den lyslenken?

snikkerbuo sa...

her var det fint :) tror eg kunne flyttet rett inn!
Gler meg til å følge videre!

Henriette

Vilmelinas liv - Ellen-Marie sa...

en anelse jul ja, veldig fin stemning!
god mandag!
klem

Precious Home sa...

Så koselig du har det!

Ha en fin ny uke:)
Klem

Anne Britt sa...

Lekkert og veldig, veldig stemningsfullt Kristine:) KLEM!!

Hege Pauline sa...

Nydelig julestemning og så herlig blogg du har!! La meg til som følger jeg :) Masse lykke til i konkurransen med bidraget ditt!! Klem Pauline :)

Lisette sa...

Nydelig innlegg, digger det jeg ser og stilen...vi har like skinnfeller og tolix stoler;) Velkommen inn til meg;) Legger meg som følger- helt klart!

charm design sa...

Fant deg hos NIB,og du har en utrolig flott og inspirerende blogg.Skal sette meg ned å nyte flere gamle innlegg.
Ha en fin mandagskveld

Chilli Charm sa...

Heia. Her var det skikkelig koselig pyntet til jul :)Herlig den gråfargen dere har på veggen.

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Titter innom for å ønske deg en fin fin førjulsuke :)
-Beate-

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Hei igjen..Teipen er kjøpt i gågata på den nye/gamle hobbybutikken som er der ♥
-Beate-