31 januar 2010

Drømmeland

Drømmeland

Nu skal du sove
læg dig stille ned
så tager vi til drømmeland
selvfølgelig tager jeg med


Blå er en farge eg har fått meir og meir sansen for siste tida. I kombinasjon med alt det kvite og svarte som er basisfargane i interiøret her i huset, gir blåfargen et svalt fargeinnslag som eg liker. Så no har eg planen klar for innredning av vårt soverom, det skal bli blåe detaljer! Som eg har skrive før så gjenstår det litt småplukk før eg kan kalle rommet ferdig "styla";) Blant umåla listverk og lause ledninger har det hengt et bilde der som eg begynte på for ei gooood stund sidan. Plutselig kom det for meg ka som skulle til før bildet var ferdig, og i dag heng det på veggen med en anelse blåfarge, eller skal vi seie drømmefarge.... og der skal det få henge, so fer eg betrakte det litt over tid igjen og sjå om eg er fornøgd med det slik det er no!

På formiddagen i dag var det kjempefint dagslys, så fotoshot uten blitz vart uttesta, og Emilie ville gjerne vere med på bilda;)

Ei ny veke står for tur, fer håpe den blir like kjekk som den forrige!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastisk! Som en drøm! Jeg likte spessielt godt den home greia over peisen. Kult! Fantastisk blog Kristine! Den er virkelig fin! Huset ser fantastisk ut også!

Bra tante! ...og onkel!

mvh Eldste fetter / Minipeder

Villa Remvik sa...

Du eno bære et naturtalent K!!!! Råfint bilde, og huset dåkke e så fantastisk gjennomført!! No tek ej mej en tur snart altså!!