30 januar 2010

Nyhende




i bloggehumør;)

Puter som kanskje blir verande i heimen, fiiine farger!

Tenkte berre i full fart å vise ka som he funne veien heim til meg siste dagane! (Litt ego-innlegg dinna gongen...)Ny tunika fra Vero Moda, sånne plagg e kjempego å ha på seg på jobb, laust og ledig e tingen:) På veromoda finn eg alltid et eller anna fint til en billig penge, som oftast en overdel av ett eller anna slag! Men det eg er mest fornøgd med er den nye "pels" veska som eg kjøpte på Kremmerhuset! Akkurat passe stor og kul, heilt ette min smak. Når eg tenke meg om har eg litt av kvart som er i fake-pels, faktisk nok til å lage et heilt blogginnlegg, hi hi! Kanskje eg viser dokke det en dag?;)


Om ei stund er soverommet klart til å bloggast litt om også, det er der eg har tatt dei fleste bildene dinna gangen, må berre male nokre lister først så det blir ultrakvitt der inne;) Litt tekstiler hist og her, so blir rommet heilt ferdig, slik en hadde sett det for seg skulle bli....

Go`helgklem fra Kristine

Ingen kommentarer: